Jumaat, 25 Januari 2013

Semakan Online Markah Kokurikulum Lepasan SPM, STPM, STAM 2012

 
Permohonan Kemasukan KeIPTA/Politeknik/ILKA bagi lepasan SPM, Asasi, Matrikulasi, STPM, STAM, Diploma atau SETARAF dengannya bagi Sesi Akademik 2013/2014 telahpun dibuka mulai 7 Januari - 15 April 2013. 
 
Sebagaimana yang telah diketahui, bagi lepasan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM), Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia (STPM) dan Sijil Tinggi Agama Malaysia (STAM), penilaian 10% markah kokurikulum adalah antara syarat kemasukan ke institut pengajian tinggi awam sesi 2013/2014.  

Kepada lepasan SPM, STPM dan STAM 2012, Semakan Markah Kokurikulum boleh dibuat di SINI

Aplikasi Semakan Markah Kokurikulum Online

P/s: Dahpun buat semakan markah kokurikulum Ude sebentar tadi.


27 ulasan:

  1. Assalamualaikum ibu, bestnya student zaman sekarang. semuanya dihujung jari ek. hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hujung kuku dah..

      Padam
  2. sekarang dah makin mudah kan kak :)

    BalasPadam
  3. selamat melakukan semakan kpd semua calon...:)

    BalasPadam
  4. Arol dan kawan-kawan terfikir macam mana nak semak markah koku. Dah cadang nak jumpa cikgu di sekolah tapi nasib baik Ibu share info nie. Terima kasih, Ibu! :)

    BalasPadam
  5. baguslah skang ni semuanya dihujung jari..nak semak markah koko pun mudah..

    BalasPadam
  6. Kenapa tk boleh chek nie?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama15 Mac, 2013

      hye....knapa sy check bleh....alang2, add laa sy kat fb k....yakuzumoz@yahoo.com....bye...hehehex

      Padam
  7. knape x boley check??

    BalasPadam
  8. 5.40 ja markah saya

    BalasPadam
  9. macam mana nak tengok gred koko ? saya dapat 9.02 . adakah marakah saya sangat rendah .. saya buntu .

    BalasPadam
  10. farhanah02 Mac, 2013

    mcm mne nak chck??

    BalasPadam
  11. paling tinggi berapa eh ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama19 Mac, 2013

      10% paling tinggi

      Padam
  12. Tanpa Nama12 Mac, 2013

    Syukur dpt lebih dari separuh

    BalasPadam
  13. salam, saya dapat koko 2.06 adakah layak masuk ke IPTA

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama31 Mac, 2013

      Tgk pada result spm. Kalau koko 2.06 tp spm result ok xpyh risau k

      Padam
    2. Tanpa Nama08 April, 2013

      tidak layak!!!!!!!!!!hahahahaha........aq dapat 10%..

      Padam
  14. nk tnye...kalo check online cmne nk print slip?ke mmg x dek slip?

    BalasPadam
  15. markah koko 6.81 dikira okay ke ?? paling tinggi berapa ?

    BalasPadam
  16. macam mana nak tahu gred A atau x? sy dpt 7.78

    BalasPadam
  17. Kalau dapat 4.22? Layak ke tu?

    BalasPadam
  18. 5.05 teruknyeeee >_<

    BalasPadam
  19. 7.57 je. . g

    BalasPadam
  20. Tanpa Nama05 Mac, 2014

    ERM.....yg betul 8.49 tapi guru kelas salah Hantar 4.89....ermm sedihnyaaaaa

    BalasPadam
  21. Tanpa Nama05 Mac, 2014

    slam ibu kalau sya dpt 6.93 blh ke sya msuk ke ipta..adakh mrkah sya dpt ni tggi..

    BalasPadam
  22. Sa hnya dpt 7.20
    Sa mc x puas hti lg

    BalasPadam

Terima kasih atas kunjungan dan komen-komen ikhlas daripada anda. Insya-Allah kunjungan anda akan dibalas.

COPYRIGHT 2011 - 2014 © IBU BERBICARA