Selasa, 22 Disember 2015

Hantaran Kasih Fara ❤ Syed

Assalamualaikum. Salam sejahtera.

Rasanya dah lama benar ibu tak buat gubahan hantaran. Seingat ibu, kali terakhir dua tahun lepas. Ketika itu, ibu buatkan gubahan hantaran untuk sepupu ibu, Helmi. Tapi sayang, tak dapat ibu kongsikan di sini kerana semua gambar dalam kamera dah terpadam.

Bila ibu godek² balik entri hantaran, rupa-rupanya entri terakhir yang ibu postkan di sini ialah Hantaran Kasih Sharina ❤ Azman. Macam ada yang tak kena je.. Selepas hantaran untuk adik bongsu ibu tu, sebenarnya, ibu ada buatkan hantaran kahwin untuk kakaknya pula. Macam mana entri tu tak ada?

Godek punya godek, akhirnya jumpa juga. Rupa-rupanya gambar² hantaran tersimpan rapi dalam draf. Tuan blog tak publish sebab entri tergantung, tak sempat mengarang. Agaknya sibuk sangat masa tu. hihi.. Sayang pulak kalau sesuatu yang sepatutnya menjadi kenangan terus disimpan. Jadi hari ini dengan rasminya ibu postkan gambar² hantaran tersebut untuk kenangan di kemudian hari.











2 ulasan:

  1. kak mi memang kreatif orangnya..cantik gubahan hantarannya..baru ni adik saya tunang pun semua buat sendiri..byknya mak kepada kawan baik adk sy tu la yg tolong buat.hehe..

    BalasPadam
  2. ringkas tapi kemas hantaran2 ni.

    BalasPadam

Terima kasih atas kunjungan dan komen-komen ikhlas daripada anda. Insya-Allah kunjungan anda akan dibalas.

COPYRIGHT 2011 - 2015 © IBU BERBICARA