Ahad, 25 Mei 2014

CPUV Sanofi Lactacyd April 2014


Syukur Alhamdulillah, dikongsikan berita baru segar dari ladang. Setelah dua minggu menunggu, akhirnya pagi ini muncul CPUV baru iaitu Sanofi Lactacyd April 2014. Ini merupakan campaign ke-105 sepanjang berdaftar dengan Nuffnang dan campaign ke-76 untuk tahun 2014. Terima kasih team Nuffnang dan Lactacyd Malaysia sebab sudi beriklan di sini walaupun baru je aktif berblog semula setelah menyepi sekian lama. 

cpuv

Review Ringkas Sanofi Lactacyd April 2014

Lactacyd adalah rakan harian yang dipercayai untuk wanita yang memahami bahawa kebersihan feminin adalah penting untuk kekal sihat dan yakin.

Lactacyd adalah pakar kebersihan feminin. Sejak dulu lagi, Lactacyd amat dikenali sebagai produk penjagaan intim tidak seperti jenama lain yang menyediakan produk penjagaan kebersihan intim sebagai tambahan kepada produk penjagaan tubuh atau produk wajah yang lain. 

Lactacyd amat memahami kehendak wanita dalam soal penjagaan kebersihan kawasan intim dan telah menghasilkan produk sebagai memenuhi keperluan harian mereka yang inginkan kesegaran dan keselesaan. 

Antara produk Sanofi Lactacyd yang diperkenalkan mulai April 2014 termasuklah Lactacyd pH 3.5, Lactacyd White Intimate, Lactacyd Revitalize, Lactacyd Nourish, Lactacyd Lasting Freshness, Lactacyd Intimate Wipes. 

Ingin tahu lebih lanjut produk Lactacyd klik sini 
Jika nak sampel percuma Lactacyd klik sini  

Ps: Kalau nampak iklan Sofi Lactacyd tengah menari-nari, klik lah ye.. Jutaan terima kasih buat semua.





4 ulasan:

Terima kasih atas kunjungan dan komen-komen ikhlas daripada anda. Insya-Allah kunjungan anda akan dibalas.

COPYRIGHT 2011 - 2015 © IBU BERBICARA