Jumaat, 30 Mei 2014

Segmen | Blog Review By ERAZ FADLI


ERAZ FADLI mengajak semua blogger untuk join Segmen | Blog Review By ERAZ FADLI.. Segmen yang sangat simple dan insyaallah akan memberi manfaat kepada yang join.. Segmen ini bermula sekarang dan akan berakhir pada Isnin, 02 Jun 2014 pukul 11:59 Malam sahaja.. LIMA atau mungkin SEPULUH atau mungkin lebih blog akan dipilih untuk direview.. Korang sure tahu apa keistimewaan blog di review kan.. Sama-sama membantu..

Selain daripada itu, seorang TOP REFERRAL akan untuk mendapat saguhati RM 10 atas usaha beliau promote, share dengan kawan-kawan serta join segmen ini.. Cara nak dapatkan TOP REFERRAL? Tentulah kena join segmen ini, lepas share link entri korang di Facebook ke, Twitter ke, group-group yang ada di Facebook ke kan..
Syarat : -
  1. Follow blog Eraz, dan like Page E'raz Fadli..
  2. Buat tajuk entri Segmen | Blog Review By ERAZ FADLI
  3. Copy coding code yang telah disediakan di SINI dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan publish entri..
  4. Beritahu pendapat anda tentang blog ERAZFADLI.COM dan apa istimewanya blog korang..
  5. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen ini..

Pendapat tentang blog ERAZFADLI.COM
Ibu follow erazfadli.com dah hampir dua tahun, semasa menyertai Segmen E'raz Fadli : Blogwalking.  Selain itu, ibu juga pernah join SEGMEN ERAZ FADLI: Pencarian BLOGLIST.Selalu terjah ke  erazfadli.com melalui link di mialiana.com.
Erazfadli.com sangat kemas. Entry di sini juga santai, ringkas dan padat. Boleh baca entry dalam suasana tenang. Lagipun Eraz suka menulis tentang puterinya, Zara dan keluarganya. Sesuatu yang jarang dikongsikan oleh blogger lelaki yang lain. Dari segi susun atur, ibu berpendapat widget blog archive lebih sesuai diletakkan di sidebar. Mudah untuk pengunjung mengakses tanpa perlu scroll jauh ke bawah.

Keistimewaan blog sendiri
Di sini macam-macam ada. Cerita tentang keluarga, kerjaya, kesihatan, perkongsian keagamaan dan cerita-cerita nostalgia tuan blog. Tiada apa yang istimewa di blog ini, namun ibuberbicara tetap istimewa di hati ibu. Segala catatan di sini ingin ibu dikongsikan dengan anak cucu dan moga blog ini menjadi rujukan mereka setelah pemergian ibu kelak. 
# Senang.. Idea cara yang simple dan mudah ini dikreditkan kepada blogger MiaLiana..



3 ulasan:

  1. singgah dari segmen yang sama ^^
    good luckkk :)

    http://flawlesssakura.blogspot.com/2014/06/segmen-blog-review-by-eraz-fadli.htm

    BalasPadam
  2. mmblas knjungn..morning!

    BalasPadam

Terima kasih atas kunjungan dan komen-komen ikhlas daripada anda. Insya-Allah kunjungan anda akan dibalas.

COPYRIGHT 2011 - 2015 © IBU BERBICARA