Jumaat, 1 Jun 2012

Sehari Lagi..

Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

 

Assalamualaikum. Salam pagi Jumaat.

Hari ini ibu masih sibuk membuat persiapan untuk angah yang akan berangkat esok. Misi hari ni, menyiapkan 6 helai tudung dan sepasang baju untuk minggu orientasi. Boleh siap ke. Pagi-pagi esok dah nak bertolak.


Sebelum memulakan misi, kita bersarapan dulu. Hari ini ibu buat nasi lemak. Permintaan khas daripada 2F; Faiq nak telur dadar dan Faiz nak sambil bilis tempoyak.


Ibu punya dalam pinggan big rose yang baru tiba semalam. Hancuss diet ibu.  Tengok ajelah dalam pinggan tu, segala mak nenek kolestrol berkumpul.



3 ulasan:

  1. sedapnya nasi lemak tu...lama dh tak msk sendiri...hihi

    BalasPadam
  2. alahai kak... sedapnyalah tgk nasi lemak yg akak buat tu. pinggan tu mmg cantik! mak izan takde koleksi yg ni...

    BalasPadam
  3. Dua2 buat ku tergoda.. pinggan dan juga isinya..

    ps: kita lagilah, 5 hari kat kg kerja maaaaaaaaaaaaaaaaaaakan aje.. huhu..

    BalasPadam

Terima kasih atas kunjungan dan komen-komen ikhlas daripada anda. Insya-Allah kunjungan anda akan dibalas.

COPYRIGHT 2011 - 2015 © IBU BERBICARA