Ahad, 10 Jun 2012

Yang Rajin Berbicara

Rakan-rakan yang berkunjung ke sini tentu ingat lagi pasal janji ibu kelmarin. Ala, janji yang kononnya ibu nak buat kejutan tu. Sebenarnya, bukanlah kejutan sangat pun. Saja buat gempak je.. hihi.. Jangan marah tau..

Beberapa hari sebelum ibu sekeluarga bercuti ke Terengganu, ibu dahpun tempah cenderahati khas buat top 5 komentar di blog ibu ni. Sehari sebelum bercuti, cenderahati tu selamat ibu terima. 


Cenderahati berupa keychain dan brooch daripada kain felt

Harapan ibu lima orang rakan maya yang terpilih sudi menerima cenderahati yang tak seberapa ini. Cendarahati ini merupakan penghargaan buat rakan-rakan yang sudi singgah di iBu BeRBiCaRa, membaca entri-entri di sini seterusnya meninggalkan komen.  Terima kasih atas sokongan rakan sekalian. 


Rakan-rakan maya ibu yang terpilih sebagai top 5 komentar ialah.. 


Tahniah buat NzA, Puan Kutu, Izan, Mulut Payau dan Zefa.  

Rakan-rakan yang tak terpilih tu jangan kecil hati ye. Walaupun tidak tersenarai antara lima yang teratas, namun kehadiran kalian amat bermakna buat ibu. Insyaallah, jika panjang umur dan ada rezeki yang lebih, lebih ramai yang akan terpilih selepas ini. Terima kasih yang tak terhingga buat rakan-rakan yang tak jemu-jemu singgah di sini.
Terima kasih dan salam sayang buat semua..


P/s: Buat 5 orang rakan yang tersenarai, sila emailkan nama, alamat dan nombor telefon ke salmi1609@gmail.com


9 ulasan:

  1. Assalamualaikum kak...

    Terima kasih bnyak2 ya...terharu + gembira..mmng tak sangka....terima kasih skali lagi...sayangggg akak jugak....!!!!
    Semoga prsahabatn alam maya ini berkekalan hendaknya...
    Saya akan emelkan...

    BalasPadam
  2. Nama Zefa ada.. yeay!! Tkasih kak, senyum sampai telinga baca entry ni. Semoga ukhuwah yg terjalin berkekalan.. :D

    BalasPadam
  3. wAH....tahniah ye.... seronok tau bila buka n3 ada nama kita... tapikan nama kita tak ada.... hehehehe
    apa-apa pun sayang kak ibu salmi....

    p/s kita ada dua orang kak ibu...

    kak ibu NzA dan kak ibu salmi....

    BalasPadam
  4. dh kurang aktif pun masih top commentar ye.hehe TQ kak nti sy email..:)

    BalasPadam
  5. TQSM my dear kakakku....xsangka dpt cenderahati...so cute....nnti yah pm addres kt FB k.mie....

    p/s: wah blog dh brubah wajah la....sweet sgt2....

    BalasPadam
  6. tahniah buat pemenang terpilih tu...^^

    BalasPadam
  7. salam kak mie...

    rasa terharu sangat2 ni... sayang akak ketat2!!!
    izan dah emailkan details ye...

    **betul3!!! blog kak mie makin berseri....suka3!!!

    BalasPadam
  8. tahniah pada mereka ^_^

    BalasPadam

Terima kasih atas kunjungan dan komen-komen ikhlas daripada anda. Insya-Allah kunjungan anda akan dibalas.

COPYRIGHT 2011 - 2015 © IBU BERBICARA