Isnin, 9 Julai 2012

Kenangan Lalu @ KBTC

Hari ini ibu nak mengimbau kenangan lalu. Kenangan zaman muda.


v


v


v


v


v


v


v


1 PM3

3 PM3

Gambar-gambar di atas ialah gambar semasa ibu menuntut di Maktab Perguruan Kota Bharu (kini Institut Perguruan Guru Malaysia Kampus Kota Bharu). Gambar paling atas semasa ibu dalam semester 1. Ketika ni ibu berusia 19 tahun. Gambar bawah pula semasa ibu dalam semester 3.

Rindu sangat pada rakan-rakan ibu ni. Maklumlah, dah hampir 23 tahun kami tak bersua muka. Namun, Alhamdulillah dengan adanya FB dapat juga ibu berhubung dengan hampir 2/3 daripada rakan-rakan ibu ni. 

**Cuba teka yang mana satu ibu dalam kedua-dua gambar ni..


11 ulasan:

  1. Yang berdiri tengah tudung warna putih! Gambar bawah yang duduk sebelah cikgu india talileher belang2, betul tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tepat tekaan Sweetie tu..
      Tak sangka sweetie blh teka dgn tepat sebab kita baru je kenal..

      Padam
    2. Ooo betul ke? Tinggi salmi ni orgnya ya!

      Padam
  2. dh tentu yah dpt kenali kak mie dgn sekali pndang....seorg kakak yg xbrubah ttp cantik sejak anak dara smpai skrg......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rasa terawang-awang je ni.. maklumlah pujian tinggi melangit tu.. hehe

      Padam
    2. X nak comment... Nak senyum je hehehe

      Padam
    3. Kenapa MamaQS.. geli hati tengok gambar tu ke..
      Gambar zaman 80-an.. hehe

      Padam
  3. sy pun cam kenal je sis kt mana...hehe..
    takpe lah dh ada yg dpt teka..^^

    BalasPadam
  4. Alahai... Mr. Renu masih tak terlupakan.

    BalasPadam
  5. dapat kenal kak mie sbb yg paling tinggi tu lah. maintain sama je dari dulu sampai skrg. awet muda gitu!

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama18 Jun, 2013

    Saya (Mohd Shukor Mohd Amin)yang mana satu pulak? Kat sana nampak Wak Hamsah, Hisham, Din panjang, Ajak Kluang, Sargent, Mi, sobree, dan lain2 yang dah semakin lupa namanya...Good luck to you alls.

    BalasPadam

Terima kasih atas kunjungan dan komen-komen ikhlas daripada anda. Insya-Allah kunjungan anda akan dibalas.

COPYRIGHT 2011 - 2015 © IBU BERBICARA