Ahad, 1 Julai 2012

Segmen: Saya ada blog

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang


Jom join segmen anjuran Ummi Iman ni.
Syarat-syaratnya mudah je..

Bagi yang nak join, sila klik banner di atas.

5 entry terawal iBu BeRBiCaRa ialah:


Mengapa ibu  buat blog?
Jawapannya ada dalam entry pertama, Berjaya Juga Akhirnya.
Jom kita imbas apa yang telah ibu coretkan dalam entry pertama tersebut.

"Ibu memang suka menulis. Jadi, ibu berhasrat untuk punya sebuah blog bagi tujuan mencatat luahan hati ibu berkaitan diri sendiri, keluarga, kerjaya, dan macam2 lagi."

Segmen ini akan berakhir pada hari Ahad/Isnin jam 12 tengah hari
bergantung pada penyertaan.

Ibu tag:

Selamat Bersegmen...


4 ulasan:

  1. oh kak ibu salmi pun bersegmen ini juga ye...

    nak terjah entry terawal kak ibu kejap...

    ibu tak TAG kita pun :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ala..ala. dinda, janganlah merajuk..
      Kanda jumpa segmen ni pun masa singgah rumah dinda.. dinda dah joinpun..sebab tu kanda tak tag dinda..

      Padam
  2. sis...ooo tag js ekk...kihkih..
    insyaallah sis kalau smpt js join...^^

    BalasPadam
  3. Askm. Salam kenal. Terima kasih join segmen saya. Suka baca entri2 ibu.

    BalasPadam

Terima kasih atas kunjungan dan komen-komen ikhlas daripada anda. Insya-Allah kunjungan anda akan dibalas.

COPYRIGHT 2011 - 2015 © IBU BERBICARA