Sabtu, 15 Jun 2013

CPUV Pernah Singgah Rupa-rupanya..

Assalamualaikum dan salam mesra.

Sejak aktif berblog, tidak pernah ibu berbicara tentang Nuffnang. Ibu mendaftar dengan Nuffnang pun hanyalah pada Oktober 2012. Daftarpun hanya suka-suka. 


Selalu juga ibu baca cerita teman-teman blogger tentang hasil yang mereka peroleh daripada encik nuffnang ni. Teruja juga apabila dapat tahu ada yang memperoleh hasil yang cukup lumayan daripada encik nuffnang, namun ibu tidak mengharapkan apa-apa (ayat sedar diri), maklumlah blog ibu ni tidak sehebat blog orang lain. Pengunjungpun ciput je. Jadi, kebarangkalian untuk mendapat CPUV sangatlah tipis.

Baru-baru ini cubalah semak Earning dekat Nuffang. Tak diduga sama sekali, rupa-rupanya CPUV pernah melekat di blog ibu ni. Bukan satu, bukan dua, dah banyak kali rupa-rupanya. Tapi sayang, dapat tahu pun dah lewat. Kalau dapat tahu masa tengah on going kan lebih seronok. Walaupun dapat ciput je, Alhamdulillah merasa jugalah. Insyaallah, tak lama lagi bolehlah cashout.



Apa-apapun terima kasih kepada pihak Nuffnang dan pengiklan yang sudi beriklan di sini. Lepas ni berilah CPUV lagi ye...


5 ulasan:

  1. TAHNIAH.....rezeki tu kak mie....yah ada jugak tepek ttp pw dh lupa...huhuhu.....

    BalasPadam
  2. tahniah..smoga dilimpahkan lg rezeki.aminn..

    BalasPadam
  3. wah tahniah ibu...semoga lepas ni akan lebih byk BE di blog ibu berbicara ni....

    BalasPadam

Terima kasih atas kunjungan dan komen-komen ikhlas daripada anda. Insya-Allah kunjungan anda akan dibalas.

COPYRIGHT 2011 - 2015 © IBU BERBICARA