Isnin, 14 Januari 2013

Berumah Tangga Mengikut Sunnah

Rumah tangga mengikut sunnah mestilah mengandungi mawaddah dan rahmah. Apakah yang dimaksudkan dengan mawaddah dan rahmah. Bagaimana untuk mempraktikkannya? Bagi yang tidak berkesempatan menonton di televisyen, ibu kongsikan di sini, Berumah Tangga Mengikut Sunnah oleh Ustazah Noor Laila Aniza Zakaria untuk manfaat bersama.


[Tonton di Youtube] 

P/s: Ustazah Noor Laila Aniza Zakaria adalah penulis buku Indahnya Hidup Tanpa Derita yang pernah ibu kongsikan di SINI.

20 ulasan:

  1. terima kasih kerana berkongsi ilmu......

    BalasPadam
  2. mar suke ustazah ni.. lembut die bercakap.. kalo dgr sure nak smpai habis :)

    BalasPadam
  3. Ilmu yg bagus untuk dikongsi :)

    BalasPadam
  4. Salam kunjung balas untuk kak nor...terima kasih tau datang singgah blog intan..hehe

    BalasPadam
  5. terima kasih atas perkongsian ilmu yg sangat berguna ini

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum ibu, terima kasih berkongsi ilmu. nanti sheila nak tengok video ceramah ni :)

    BalasPadam
  7. Ummi pun suka ustazah ni, isi ceramahnya best, ornagnya pun manis je.

    BalasPadam
  8. terima kasih kongsi info ini akak.

    BalasPadam
  9. xdpt tgk video tu...nnti bila line ok, sy tgk

    BalasPadam
  10. terima kasih sebab berkongsi ye :)

    BalasPadam
  11. Sy tak tngk lg video tu tp topik untuk entri ni sangat bagus :)

    BalasPadam
  12. kenal ustazah nie sbb kt opis selalu tengok tanyalah ustaz/tanyalah ustazah..

    BalasPadam
  13. nice info.. thanks coz share

    BalasPadam
  14. alhamdulillah dapat ilmu di sini..terima kasih


    p/s : walau belum berkahwin..hehe

    BalasPadam
  15. suka dengar ceramah ustazah ni... comel aje ustazah ni...

    BalasPadam
  16. Lembut je suara, suka dengar :)

    BalasPadam
  17. Suka jugak dengar ustazah ni bila dia berceramah....orangnya pun cantik... ceramah dia pun smooth aje...

    BalasPadam
  18. Terima kasih kak berkongsi info nie...

    BalasPadam

Terima kasih atas kunjungan dan komen-komen ikhlas daripada anda. Insya-Allah kunjungan anda akan dibalas.

COPYRIGHT 2011 - 2015 © IBU BERBICARA