Jumaat, 27 Jun 2014

CPUV | Ikea - June Sale Campaign

Satu lagi CPUV baru bertamu di blog kecil ibu ini. CPUV | Ikea - June Sale Campaign ini bermula semalam. Alhamdulillah, rezeki Ramadan yang bakal tiba. Harap-harap bertahan lama di sini. Ibu lihat iklan ni dah menari-nari di banyak blog namun belum berkesempatan melihat kemunculannya di sini.  

cpuv 109
CPUV Ikea - June Sale Campaign 

IKEA, jenama perabot dan kelengkapan rumah yang berasal dari Sweden ini tidak perlu diperkenalkan lagi di Malaysia. Hampir setiap daripada kita mengenali jenama ini sepertimana kita mengenali jenama terkenal lain seperti McDonald’s dan KFC.

Barisan produk yang dihasilkan oleh Ikea merangkumi kesemua fungsi dalam kediaman sama ada di dapur, bilik tidur, ruang makan, ruang berehat, ruang bekerja malah bilik air.

ikea sale

Kini Ikea sedang mengadakan jualan murah bermula hari ini, 28 Jun hingga 6 Julai. Kepada sesiapa yang merancang untuk membeli belah sempena Ramadan dan raya yang bakal tiba, bolehlah ke Ikea sekarang. Jika ingin mengetahui lebih lanjut tentang Ikea - June Sale Campaign ni, silalah klik iklan² yang muncul di sini atau boleh terus ke laman web Ikea di sini

Terima kasih Nuffnang, terima kasih Ikea kerana sudi tepek iklan di blog ini. Terima kasih tak terhingga juga kepada para pembaca yang sudi berkunjung dan yang sudi klik² iklan di blog ini. Tanpa kehadiran kalian, sunyi sepilah blog usang ini.

Nota: CPUV ke-109 daripada Nuffnang, yang ke-80 bagi tahun ini dan yang ke-4 bagi bulan Jun.



8 ulasan:

Terima kasih atas kunjungan dan komen-komen ikhlas daripada anda. Insya-Allah kunjungan anda akan dibalas.

COPYRIGHT 2011 - 2015 © IBU BERBICARA