Rabu, 5 Disember 2012

Review Ibu Berbicara @ LissaLaLissa


Pagi tadi ibu dapat mesej di shoutbox daripada Lissa. Kata Lissa dia telah review blog ibu. Terus ibu terjah ke blog Lissa sambil senyum meleret.  

Pemilik LissaLaLissa ini baru je menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke-17 pada 24 Oktober yang lalu. Sempena hari lahirnya itu, Lissa ingin menghargai para followernya dengan mereview blog mereka.  

Sehingga hari ini dah 40 blog direview oleh Lissa. Rajinnya Lissa. Walaupun sibuk menghadapi SPM namun masih sempat review blog. Hari ini giliran iBu BeRbiCaRa pula direview. Jom tengok apa yang Lissa tulis tentang blog ibu ni..
Terima kasih Lissa kerana sudi review blog ibu yang tak seberapa ni. Lissa ni anak jati Pulau Labuan rupanya. Kepada rakan-rakan yang belum mengenali Lissa, silalah berkunjung ke LissaLaLissa
Comel je header blog ni; secomel tuannya. Ibu doakan Lissa mendapat keputusan yang cemerlang dalam SPM. Jangan jemu, jangan bosan, teruslah berkunjung ke blog ibu ni.

Gembiranya apabila ada yang sudi review blog ibu ni. Sebenarnya, dah beberapa kali blog ibu direview. Ceritanya ada di sini, sini, sini, sini dan sini.

p/s: Moga ukhwah yang terjalin terus berkekalan. 


6 ulasan:

  1. Seronok klo org review blog kita kan.

    BalasPadam
  2. waa~ terima kasih banyak Ibu., ^^ hehe
    x sangka daoat review pula balik,. =)
    hehe terima kasih banyak banyak banyak Ibu,. ^^

    BalasPadam
  3. Time Kasih kerana sudi join sye. Alhamdulillah sye dah join Ibu. Nice blog.

    BalasPadam
  4. Bestnya kalau blog direview camni..bertuah akak

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah..time kasih akak

    BalasPadam

Terima kasih atas kunjungan dan komen-komen ikhlas daripada anda. Insya-Allah kunjungan anda akan dibalas.

COPYRIGHT 2011 - 2015 © IBU BERBICARA